tisdag, september 19, 2006

skrämmande

det var nog dumt gjort av mig att snooza till klockan alldeles för mycket idag, närmare bestämt 11.30. dum dum dum. men det var ju himla skönt att bara få sova. matilda gjorde mig sällskap också och det var ju längesen man hade hade en katt i sängen i alla fall.
har ju dock drömt mina underliga drömmar om döden nu i 3 nätter. och jag har alltid överlevt. inatt eller ja, strax innan jag vaknade till på riktigt. var det någon annan som dog. jobbigt.

sitter i soffan hos mamma nu, ska titta igenom lite spungavsnitt eftersom jag endå är här och inte har så himla mycket för mig. matilda sitter på bordet och har ätit upp maten på min tallrik och dricker ur mitt glas. jävla katt. aja, jag har endå ätit färdigt.

mitt modem slocknade ju igår, hoppas det har ordnat till sig tills jag kommer hem.

Inga kommentarer: