fredag, september 01, 2006

hej då

en förvånansvärt lugn dag på jobbet idag med tanke på hur jävlig veckan har varit. fast när jag skulle avsluta mitt pass sket sig ju allt så jag fick sitta 30 minuter i telefonkö för att sedan han en datorsupport i luren i ca en kvart. jag som ville hem fort. nä, blev 45 minuter senare än tänkt.

ska duscha, käka och packa...sen drar jag. till ingenstans typ. småländska skogen ska omfamna mig i helgen. ska bli skönt att få komma ner till smedhemmet. kul att träffa släkten. en riktigt behövlig helg, få komma bort från allt här. andas frisk luft och titta på stjärnorna. fiska kräftor. äta kräftor. kanske plocka svamp. sen kommer jag väl som vanligt ha lite tråkigt där, men skulle samtidigt inte kunna tänka mig att stanna hemma. jag kommer sakna jättemycket också.

för övrigt så är det idag ett år sen jag fick nycklarna till min lägenhet. sweet.
hej så länge...

Inga kommentarer: