torsdag, september 14, 2006

mysko drömmar

känner att jag börjar bli förkyld och det är väl inte så roligt. vill inte bli sjuk, helst. eftersom att jag är ledig imorgon tog jag lite extra sovmorgon idag. det var skönt. men det är så ljust i rummet så jag halvsover mest. och drömmer väldigt konstigt. och väldigt mycket. är så verkligt också. sen har jag ett svagt minne av att jag pratade i sömnen inatt. eller jag vaknade av mig själv ligga och prata med mats. sen var jag ju tvungen att ta mig ur samtalet också. men jag tror han sov som en stock. hoppas det i alla fall.

igår startade höstterminen. träffade mina danselever igen efter ett ganska långt sommarlov. det gick bra, det var roligt.
jag var verkligen trött när jag åkte hemåt. onsdagarna blir långa onsdagar. men det är endå värt det.

snart ska jag jobba.

Inga kommentarer: