söndag, september 17, 2006

dum jag är

igår satt vi i flempan och hade trevligt. jag åt mat. för första gången sen i torsdags förmiddag. det var gott. drack bara en halv öl för det funkade inte riktigt.
skulle gått hem tidigare från ace. varför gjorde jag inte bara det? gått redan när jag kände för det första gången. nä men jag stannade, och under den tiden ramlade dom in där allihopa. kaos. inte vad jag behövde.
idiotiskt gjort av mig och göra som jag gjorde men jag kunde bara inte hantera situationen. jag skulle bara gått därifrån. va fan.
nu vet jag inte vad jag ska göra men jag tänker annolunda.
gick i sömnen inatt. sov väldigt oroligt. och nu upp tidigt för att jobba. skönt dock att det är söndag...det är ganska korta dagar.
varför gjorde jag så där igår för?? vart ju bara så ledsen igen.

Inga kommentarer: