lördag, december 05, 2009

ytterligare en dag till ända och tentan närmare sig med stora steg

norrköping har redan tänt andra ljuset på sveriges största adventsljusstake, som pryder taket på värmekyrkan. vart gick det fel?

idag har jag pluggat, i morgonrock. klockan 15.30 kände jag att det kanske var dax att göra något åt saken. sånt jävla skitväder så jag har hållit men hemma. jag kan om jag vill men fan vad det är tråkigt att plugga. iallafall när man inte har några som helst andra valmöjligheter. det är ju inte så att jag kan ta en sväng på stan för att jag känner för det. hårdplugg hemma för ikväll har vi ju varit på bio, sett new moon. efter det en snabbisfika på fräcka. nu sitter jag och pluggar, höll jag på att skriva, men jag menar bloggar. har pluggat lite. har faktiskt slutfört plugget som jag lämnade på köksbordet innan jag rusade iväg förut.

funderar på om jag ska slå på teven? förflytta mig från köket in till rummet. mina onda axlar skulle gärna vilja ha en stund på spikmattan med. förflyttar mig nog så får vi se hur kvällen slutar.

Inga kommentarer: