onsdag, december 09, 2009

det finns ingen inre ro

...bara panik. hur ska jag överhuvud taget klara den här tentan. min ständiga tanke. det är miljoner saker. jag blir galen. och så allt annat. lärarna tänker att dom är snälla och vill inte stressa oss, så vi får veta reslultetet på rapportexaminationen först efter tentan. men idag har vi haft info om nästa termin. för det skulle stressa mindre?

idag har min snälla klasskompis gjort mig en jättetjänst och beställt en julklapp från ett ställe i linköping. om det inte vore för att hon beställt detta till sig själv så hade jag inte kommit för mig att beställa jag heller. mamma blir nog glad :)

har senaste dagarna konstaterat att jag nyser mest och mår sämst när jag är hemma. jag borde verkligen storstäda. kan typ skriva i dammet. inte bra alls. har hämtat ut en ny kortisonspray idag. får se om det blir bättre + att nu ska jag ju snart hänga med katterna.

snart so you think you can dance :)

grattis natta och paf!

Inga kommentarer: