söndag, december 20, 2009

hemma i sthlm igen

idag är jag sliten, väldigt sliten. har i några dagar varit ett vrak efter intensivt tentaplugg och igår var det födelsedagsfest. på det har jag haft huvudvärk de senaste dagarna. idag mår jag som jag borde helt enkelt.

det är jätteskönt att vara hemma. hur mycket snö som helst och alldeles för kallt. men samtidigt. klart det är trevligt med snö. det är ju ändå vinter.

imorgon ska jag till kiropraktorn, mycket efterlängtat, göra något åt mina krämpor. speciellt nacken. trött på huvudvärk. ska klippa mig imorgon med. förhoppningsvis fika med a-m och inhandla lite julklappar. ser fram emot jul.

hade en supertrevlig kväll igår med mina vänner. men jag är inte van att stanna ute till stängning, inte van att komma hem så sent men att rene somnar i telefonen är inget ovanligt. haha. jag satt i andra änden och hörde hur hon åkte för långt.

Inga kommentarer: