onsdag, december 02, 2009

tom är ingenting, men det är inte tomt i mig...

jag är full av panik, ångest, omotivation, hemlängtan.....

idag har jag suttit i skolan hela dagen, nathalie fick i uppdrag att terrorisera mig för att jag inte skulle sova för länge. trots det var jag inte i skolan förrän kl 10. men det har varit en ganska rolig dag. har läst massor om gynekologiska sjukdomar, menscykeln, att det är vanligt att man blöder lite baklänges, hormoner hit och dit, chokladcystor och annat som kan ha med graviditet eller könssjukdomar att göra.

efter en lång dag var det magnus betnér som stod på schemat. han körde sin show livets ord på de geer hallen. det var jävligt bra. ett perfekt avbrott i vardagen att få släppa alla tankar på skolan. bara sitta tillbakalutad i 90 minuter och få skratta åt hans ganska råa skämt.

det är skitkallt ute och frost. snö snart kanske?

Inga kommentarer: