tisdag, december 15, 2009

ge mig ledigt,

NUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

inatt låg jag vaken, länge länge. tänkte flera gånger smsa rene som fyller år idag men bara för att jag inte kan sova behöver jag ju inte störa i andras skönhetssömn. däremot smsade jag nathalie för hon jobbade natt.
när jag väl somnade så drömde jag att någon stulit alla mina nycklar till lägenheten, i drömmen var jag väl iofs inte hemma hos mig själv, och låst in mig. vill jag ens berätta resten? jag vaknade väl på riktigt ute i hallen. hjärtklappning och alla nycklar i behåll. vända om och gå till sängs igen.
min inre stress är skrattretande. och den yttrar sig bara på natten. och så har det alltid varit. varje termin.

ätit lunch idag med min släkting. och tappert försökt plugga hela dagen förutom när jag befunnit mig i tvättstugan. nu ligger jag i min renbäbbade säng och funderar starkt på spikmatta och thai chi för att sen kanske ha en möjlighet att somna i tid ikväll.

idag fyller rené år, jag råkade berätta om "äckliga" saker i telefon så då fick jag snällt hjälpa till och bestämma att hon skulle köpa bd-boxen som var svindyr. jag kan berätta fler "äckliga" grejer, har på lager ;) grattis, hurraaaa!!!!!

Inga kommentarer: