onsdag, december 16, 2009

nu är det snart över.

imorse trodde jag att jag drömde att jag hade jätteont i magen. men så insåg jag efter ett tag att jag låg vagen i sängen med världens jävla mensvärk. aj. det vara bara att gå upp, knapra piller och sedan ligga i fosterställning tills det gått över. vilket det såklart inte gör men det blir ju bättre. men nu har jag knaprat slut på mina prostaglandinsynteshämmare. hur ska jag kunna lura kroppen med lite paracetamol???

jag och lea åt frukost på espresso house samt gick igenom c-uppsatsen som vi skulle på seminarium för på eftermiddagen. väldigt spännande och bra skriven. pluggat ytterst lite till tentan idag eftersom jag har haft massa annat tjafs (skolgrejer) att göra också. nu är ju då tanken....läsa lite ikväll elle gå upp tidigt imorgon? finns typ två alternativ. läsa mer ikväll eller inte alls. för jag kommer snooza bort imorgon bitti. tror jag satsar på imorgon bitti. lär mig ju garanterat inget ikväll endå.

kollar på so you think you can dance, men bilden fladdrar nåt för jävligt. vet inte om det är snö på parabolen eller om grannen fifflar med uttaget. låt inte bilden försvinna säger jag bara.

snart tenta....

Inga kommentarer: