onsdag, april 23, 2008

vitsippor i mängder runt strömmen

ledig idag. skönt. var i skolan kl 10 och pluggade till kl 16...skönt att få lite gjort. om jag nu fick så mycket gjort.
jag och lea tog en rask promenad runt strömmen, helt fantastiskt vackert. kändes som att gå strandpromenaden i farsta strand. att jag sen fick bekräftat att min kondis är lika med noll var ju ingen nyhet. helt slut efterråt.
lite på skoj tävlade jag igår om ett årskort på ett gym här i stan, dom ringde idag och sa att jag inte vunnit årskortet men iallafall en gratisvecka. så det är ju bra. för jag vill ju börja träna där i höst. får jag prova på. men jag har inga gympadojjer, dom ligger i farsta strand. får försöka hämta dom nu vid valborg.

imorgon har jag tenta. ber till gudarna om ett tacksamt senario. så jag blir godkänd.

Inga kommentarer: