torsdag, april 10, 2008

Inte så farligt ändå...

Jag behövde inte ta någon tuberkolosspruta idag när vi var på sjukhuset igen. Jag fick en reaktion på sprutan vi fick i måndags vilket ska antyda på att man redan fått spruta mot tbc. Fast det har ju inte jag, men jag reagerade iallafall. Får se när vi kommer tillbaka i maj om dom säger något då, om jag måste ta iallafall.

Fått tillbaka min tenta, som överlag var bra men jag hade inte tillämpat tillräckligt bra så det var där det brast kan man säga. Nu har jag fått kopiera väldigt bra anteckningar och hoppas det går perfekt om två veckor på omtentan. Hoppas hoppas.

Det är så himla jobbigt att väga mat, jag har inte ätit någon riktigt mat än idag, ikväll blir det nog bara gröt, jag pallar inte. Fast det är väl bara bra att det blir som det kan bli ibland, så att inte rapporten bygger på ren lögn.

Se om jag kan färdigställa min problemformuleringar om njurarna nu. Så man har det gjort. Har ingen lust att plugga allt för mycket i helgen.

Inga kommentarer: