onsdag, april 16, 2008

så kan det gå...

jag borde verkligen sova, men jag och rene har suttit och pratat killar alldeles för länge nu.

idag fick vi ha läkarrockar på oss i skolan. nästa gång vi har färdighetsträning ska jag ha med mig kameran och ta kort. ta kort på mig och åke i skeletthörnan. vi övade på bäddning, bäddning av säng med patient i och utan patient. och så gick vi igenom hygienregler. spritade händerna mest hela tiden.

jag och anette skulle plugga efter lunchen men vi hade väldigt svårt att slita oss från bryggan runt skolan där vi satt och solade med nathalie innan hon hade basgrupp. men till slut så satt vi i biblioteket. sen gick vi och käkade bebiskebab på ett kycklingkebabställe vid biografen. fan det var ju inte bra att jag fick veta om det stället. där kommer jag ju garanterat köpa kebab igen, för 12 kr och så köper man såklart två.
det blev min middag, har pluggat en aning även hemma.

undrar om min granne är hemma. hans hund är jätteledsen, och jag som ska sova...

Inga kommentarer: