lördag, april 19, 2008

snorigt värre och lite plugg

sov länge idag, ville sova bort den här himla förkylningen. har tentapluggat lite men kanske inte tillräckligt. eftersom jag inte kommer gå ut ikväll så kommer jag inte vara bakis imorgon så jag kan plugga lite då med.

fan förbannade skitförkylning, jag har ju sett fram emot hela veckan att gå på hugos ikväll när markus krunegård äntligen vill befinna sig i norrköping. men jag är på tok för sjuk för att ha viljan att gå ut för att festa ensam. hade tänkt förfesta med klasskompisar och sen bojkotta trappan helt och sticka till hugos själva men nu blir det inget alls. trappan är säkert kul ikväll men jag gillar inte trappan och speciellt inte när jag vet att markus spelar skivor på hugos. någon måtta får det ju faktiskt vara.

ingen utgång, okej. jag lagar potatisgratäng och fläskfilé, tänker vräka i mig chips och titta på lost sen. om inget jätteroligt är på teven.

Inga kommentarer: