fredag, april 25, 2008

sol sol sol....

igår var en skön men jobbig dag:
gå hemifrån 6.30
till linköping - skriva tenta
till norrköping -föreläsning i skolan
sitta i solen på trappan ocn inte plugga så mycket, mest snacka skit
irlänskpubkväll på trappan = mat + öl
komma hem ca 21.30 = helt slut

idag vaknade jag med världens huvudvärk. åt en rejäl frukost och sen solade jag på balkongen i en halvtimme. kände mig helt snurrig efter det men ut på stan skulle jag. några ärenden att uträtta, bl.a skulle jag träffa en kalle på sol & motion.
mitt mål idag var att börja plugga kl 14. gick ut i parken utanför huset, men insåg att jag glömt pennfodralet hemma så jag fick vända om och gå hem och hämta det. sen väl ute igen pluggade jag i solen i nästan två timmar innan jag blev tvungen att gå in och plugga, annars skulle jag aldrig orka med solen ikväll.

ska strax iväg till vattentornet. vi ska grilla på taket. jag ska ta massa fina kort :)

hoppas på regn imorgon dock för jag måste skriva rapport hela helgen.

Inga kommentarer: