måndag, april 07, 2008

Aaaaj

Vaccinationssprutorna gjorde skiiitont. Fick ta en i underarmen, antar att det var den som var tubercolostestet och sen en bak på axeln, den var nog för hepatit. Kan ju inte påstå att jag är helt hajj på vad dom sprutat in i mig idag. Hehe. Är bara helt medvetande om hur ont det gjorde, dock bara en kort stund så klart.

På basgruppen idag var vi utan handledare och jag var ordförande, vår grupp funkar inte så bra om ingen strukturerar upp mötet. Vi var otroligt effektiva och nu har vi börjat läsa om njurarna. Eller ska iallafall. Jag började läsa ett ganska långt kapitel i fysiologiboken som jag inte bara kan avbryta utan jag ska läsa klart dom 10 sidorna jag har kvar. Sen är det njurarna som gäller. Förberedelser för seminariet till måndag och typ 100 saker till. Samtidigt som man drunknar i plugg är det ju kul och lite svårt.

Jag har nog lite ont i min arm. Öm iallafall. Igår kunde jag inte sova sen vaknade jag inatt av att jag sovit på min arm så den hade tappat känseln helt. Sånt är så himla obehagligt.

Varit ganska skönt väder idag men jag har inte varit ute så mycket.

Inga kommentarer: