söndag, april 27, 2008

inte allt för mycket plugg...

igår var vi ett gäng från klassen som käkade middag ute, väldigt trevligt. sen splittade vi oss och jag hängde med pärnilla och linnea till emelies balkongförfest på DK, sen var det ju inte alls tänkt att jag skulle gå ut men såklart, jag har ju inte allt för många gånger hållt vad jag lovat mig själv den här helgen. utgång på trappan, jag hatar trappan. eller trappan är jävligt nice när det är torsdagspub man fan inte en partykväll. gick dock hem tidigt. det var skönt.

idag skulle jag plugga massor, har pratat med rene länge i telefonen och söndags fikat med john oh co. och inte alls pluggat. så det är ju himla tur att det är några timmar kvar av den här dagen. ska få ihop en inledning + syfte på min rapport och gå igenom allt till basgruppen imorgon. inte förräns det är gjort får jag känna mig nöjd. eller sova.
tror dock att jag inte ens kommer göra hälften av det där ikväll.

har fått en fin tygväska av joppe idag :)

nä dax att sätta igång så man slipper hata sig själv.

Inga kommentarer: