lördag, november 12, 2011

tråk tråk TRÅÅÅÅÅK

jag är så orkeslös. ikväll har jag ingen alvedon i kroppen, är något subfebril och tydligen kan man få nedsatt allmäntillstånd av min härliga medicinering. alltså det här är så tråkigt. okej, hade jag mått bättre än vad jag gör så hade jag ju i denna stund varit på väg till jobbet just nu. men det är jag inte, ligger i soffan och väntar på att klockan ska bli mer så att "så mycket bättre" ska börja. har varit en sväng i centrum idag och fikat med NP, skönt att få göra någonting som inte kräver någon större ansträngning. hälsade även på jonna på hennes jobb. men nu ligger jag här framför teven och känner hur allt detta tar knäcken på mig. hoppas jag orkar med morgondagen, då skulle jag behöva vara lite piggare än vad jag är nu.

allt smakar dessutom metall och jag är ständigt lite illamående. livet är härligt.

Inga kommentarer: