torsdag, november 03, 2011

frillan får vänta

jag skulle klippa mig idag, bli lite snyggare i håret. men T ringde mig igår kväll och berättade att han låg hemma i feber. så jag har fått boka om tiden. men glasögonen har jag fått. jag gillar dom men jag vet inte om jag trivs i dom. dom är ju helt annorlunda mot dom jag är van vid och som jag faktiskt tycker om. men jag vill ha nåt nytt, något fräscht, och dessutom är dom andra sjungandes på sista versen. får förvara dom på ett bra ställe om jag vill ta tillbaka dom. kan ju bli så att jag kommer växla en del nu. men nu måsta jag vänja ögonen med den nya styrkan. och mig själv med min nya look.

har haft så himla sköna dagar på jobbet, har varit så roligt att jobba. haft så roliga patienter, mest snackat skit. idag frågade en patient hur gammal jag var. jag vet inte varför men jag bad henne gissa och sa även att jag nog var äldre än hon trodde. så hon gissade på 42. tack för den. haha.

Inga kommentarer: