söndag, november 27, 2011

en vecka

kvar att besegra. det kommer gå vägen hoppas jag verkligen. hoppas veckan passerar i en rasande fart, att tandhelvetet håller sig lugn och att jag om två veckor mår prima.

det har varit full fart på jobbet hela helgen, men idag har vi faktiskt haft lite tid efter lunch att kunna sitta ner alla tillsammans och adventsfika lite. mycket trevligt. sen så har jag lyckats lösa det som så att jag och supersnälla E ska byta pass nästa helg. hon jobbar min söndag dag så jobbar jag hennes lördag kväll. nu har jag möjligheten att ramla in på klinikfesten efter jobbet, om jag nu bestämmer mig för det och så kommer jag kunna gå på lillkusins ettårskalas. känns fint.
hela familjen har varit över hos ena brorsan och V ikväll, käkat mat och fikat. blev en del bebissnack med såklart. vet nu vad bebis nummer ett kanske ska heta =)

imorgon har jag nog tänkt köpa mina första julklappar...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej svej!

Här kommer mer bebissnack... Ebba ska få ett litet syskon i slutet av april :-) Hoppas du mår bra.

Kram

Sandra sa...

Heh.. Det lät lite konstigt det där, nu när jag läser det igen...