lördag, november 05, 2011

alltså...

just nu känns det som att jag rent schemamässigt bara gör, tänker inte över huvud taget verkar det som. jag ska jobba så himla många helger framöver. nästa helg kommer jag vara ledig men då kommer jag ligga hemma, se ut som en hamster, ha jävligt ont och bara äta flytande. jag kan inte skylla på någon för jag har ju helt själv schemalagt mej dessa helger. så jag gör. dumt dumt dumt.

igår hade jag en ledig dag, blev träning och lunch på stan med bästa vännen. idag har jag träningsvärk i låren kan man säga. till kvällen var jag ute och drack vin med trevligt sällskap på tiki room. aldrig varit där innan och vi hamnade där helt spontant då det var överfullt på peppar. asmysigt ställe, måste gå dit och dricka drinkar någon gång.

snart dax att åka mot jobbet. hoppas hoppas nu på en bra helg, snälla ge mig en lugn och fin helg nu, inget jävla kaos. vill inte ha.

Inga kommentarer: