måndag, november 07, 2011

aj aj aj.

tandvärk sucks. hoppas jag får slut på eländet efter några dagars smärta runt helgen. men nu, jag har sån tandvärk, käken är stel, tandköttet är så galet svullet och jag biter på det hela tiden. syns på min käklinje nu att något spökar där innanför. så himla tjusigt. varför skulle det bli så här just nu för. så nära den planerade operationoen. huvudet värker, och jag är jävligt trött. trött på allt som har med satans tandjäveln att göra.
och jag är inte det minsta pepp på att jobba ikväll, helgen var heltokig. jag har ju planerat mitt schema lite tokigt, eller på papper (i almanackan) såg det ju bra och överkomligt ut. men när man är mitt i det så undrar man ju verkligen hur tankegången gick. när jag jobbar helg lägger jag i stort sätt alltid en ledig måndag. det är mitt sätt att få avsluta veckan på. och nu ska jag jobba måndag tisdag och onsdag, direkt efter jobbhelg. det är inte roligt någonstans. men men. det blir fint i slutändan. jag har ju lånat filmer av mamma så jag ska bara ligga på latsidan några dagar efter op. då tar jag igen men hur som helst.

just nu har jag tvättstugan, det är lixom inte heller kul. jag känner hur positiviteten flödar just nu. haha, fan vad tråkig jag är.

Inga kommentarer: