onsdag, november 16, 2011

allt hänger ihop

min handled låste sig helt oförklarligt i måndags. låg i soffan och bara så där, ont. bad min kiropraktor ta en titt idag när jag ändå var där. är helt fascinerad över hur allt tydligen hänger ihop. berättade inte om min tand, kände inte att det var angeläget. förrän hon frågade om jag känt av huvudet mer än vanligt för jag var så otroligt spänd i vänster nacke. då berättade jag och det förklarade det mesta av dagens krämpor. men att min låsning i handleden skulle bero på min jäkla tandinflammation kunde jag aldrig anat. hon har en förklaring till allt. och ger mig dåligt samvete för att jag inte tar hand om min kropp.

har just ätit en god frulle. dricker koffeinfritt kaffe med hopp om att kunna sova några timmar under dagen sen. inatt ska jag jobba. det var länge sen jag jobbade nu. har inte en blekaste aning om vem jag ska jobba med eller hur läget är på avdelningen.

Inga kommentarer: