torsdag, augusti 04, 2011

vilken härlig dag...

jag skulle ju egentligen jobba i helgen, och av den anledningen har jag varit ledig idag. började dagen med att snygga till frisyren, hade klipptid hos tobbe kl 12, sen lunchdejtade jag och pat. vår plan var att käka indiskt men det slutade med kinamat, det är ju himla gott det med dock. efter att ha ätit oss proppmätta och sen gått lite på stan så åkte jag till KS för att hänga hos mamma. skulle bara vara där en kort stund men det råkade bli fyra timmar. men det gick ingen nöd på mig. avslutade denna välfyllda dag med att möta upp rené och jenny på debbans uteservering för att ta en öl med dem, jobbar ju imorgon så det blev bara en öl med. bra.

jobbet kallar imorgon men sen väntar en långhelg på mej, ska bli skönt. dock har jag lovat att vara barnvakt åt bästa ungen på måndag och tisdag. hoppas det blir kul.

Inga kommentarer: