onsdag, augusti 03, 2011

men åh vilken kväll

lite rörig skulle man kunna sammanfatta den.

jag glömde säga hej då till en patient som skrivs ut imorgon, på min lediga dag. buhu. vissa människor är så himla trevliga och härliga, denna kvinna var en sådan kvinna som man bara ville krama om och säga hej då och lycka till med allt och ta hand om dig nu. och så kommer jag på när jag sitter på pendeln hem att jag glömde bort just detta. hoppas L kommer ihåg att hälsa från mig imorgon.

som sagt, det var lite rörigt idag, jag hann tänka tanken "jag kommer aldrig hinna äta mat/ta rast ikväll" men sen tänkte jag inte så mycket mer på det tydligen. när jag sen slutat och skulle lämna jobbet insåg jag att jag visst aldrig ätit min mat och i samma sekund fick jag hungerkramp i magen. nu är jag hemma och matlådan är uppäten men nog fan är jag lika hungrig för det.

sjukt trött i ryggen är jag oxå.

bra kväll. nej.

Inga kommentarer: