söndag, augusti 07, 2011

all in rubbet på rött

men igår var en engångsföreteelse. jag festar inte på rödvin, någonsin. får skylla på rödvinet att jag råkade kalla helt fel kille för idiot och därmed höll på att starta ett slagsmål.

igår var det prideparad, gillar't, den ska alltid ses om man har möjligheten. det har jag inte haft de senaste åren. igår var jag måltavla för prideglitter och vattenpistolskjutning. vattnet torkar ju men glittret jag hade i hela ansiktet satt där det satt. fick bort det efter ordentlig skrubb i duschen några timmar senare.

senare på kvällen var det tydligen cruising på sveavägen, vi tog en sväng dit för att kolla lite bilar i väntan på kvällens festsällskap. sen som sagt var det all in på rödvinet. och foten i golvet när det var dax att sova.

Inga kommentarer: