söndag, augusti 21, 2011

söndag

idag har vi varit ute på djurö hela familjen då lillkusin döptes. det har varit lite svårt med namn på den lilla damen men nu verkar dom ha bestämt sig, dom ändrade sig dock i sista sekund. det visade sig sen att det var min gamla konfirmationspräst som höll i dopet. mycket roligt sammanträffande, vi pratade lite om gamla tider och hon mindes mig. stört.

ikväll har vi varit i rålis på sommarbio, sett 2 steg från håkan. det var rätt kyligt och filmen var aningens seg men det var ändå trevligt. kändes lite som att detta var sista sommarkvällen, men det vet jag ju att det inte är. nästa helg är det ju både popaganda och brakfest.

jag är så himla glad åt att jag är ledig imorgon. ska strax sova och imorgon tänker jag nog inte sätta någon klocka...skönt skönt skönt.

Inga kommentarer: