tisdag, augusti 30, 2011

tur att man har mobilen

natten till igår hade jag nattgäst, hela söndagen var vi jävligt slitna och vi gick och la oss tidigt på söndagskvällen. eftersom jag skulle jobba igår ställde jag klockan. har alltid radion som går igång och så ligger jag och lyssnar medan jag snoozar. så är det varje morgon, även denna. när klockan är 9 måste jag upp för att hoppa in i duschen. under tiden byttes radion ut mot teven och inte tänkte jag mer på det.
la mig igår och ställde klockan som vanligt. imorse gick inte radion igång. vaknade med ett ryck av att mobilen ringde. men radion då? min söta vän L hade sänkt volymen till minimum och jag visste inget. jäkla tur att jag ställer två klockor. hade inte varit någon rolig morgon om jag försovit mig. vi var redan underbemannade på jobbet som det var. typiskt L att sänka ljudet sådär. haha.

har återhämtat mig efter helgen och förkylningen bröt ut i söndags är under kontroll nu. men fasiken vilken fantastiskt bra och rolig kväll vi fick i lördags. hur kul som helst att ha 30 årsfest. 10 år till nästa.
ännu en gång ett stort tack till alla som kom och förgyllde kvällen med oss.

Inga kommentarer: