måndag, augusti 15, 2011

jag verkar överleva detta

har jobbat fem av sju dagar, åker snart mot den sjätte. hade enorm ångest över detta race innan jag påbörjade det. jag menar, sju kaosartade dagar i rad skulle jag aldrig överleva. men man kan ju aldrig veta innan hur det kommer bli och dessa fem dagar har varit lugna. nu kan jag ha två kaosdagar om det nu skulle bli så och ändå ta mej igenom levande.
självklart är jag trött men det kan mycket väl beror på att jag mitt i allt detta valde att gå ut i lördags, dricka vin, sova borta, inte sova särskilt mycket, och sen pang på jobba igen. sånt kan ju ingen må bra av. men ack så trevligt det kan vara.

tiden går så fort nu, snart stundar årets stora kalas och det kommer bli så kul. ser fram emot det. musiken är klar och det kommer bli en salig blandning av massa fint, som några av våra vänner gjort. är dock en hel del som ska styras upp fortfarande, men det kommer bli kul.

jahapp, fixa sig lite lunch och matlåda då kanske !!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh, det låter så kul. Är ledsen att jag missar det. Skulle verkligen va kul att festa med dig, det var ju hundra år sedan sist. För att inte tala om Johanna :-)