torsdag, augusti 11, 2011

okej jag har inte tid just nu...

fan jag börjar bli förkyld, helt olämpligt. kan ju va allergisk med, just ny är förkylningen lite svårtydd men jag nyser ju i och för sig mycket. men jag har galet med jobb framför mig. har inte tid med sjukdom nu.

och så helt appropå så kom jag på nu på morgonen att jag bara lagt in en jobbhelg på nästa schemaperiod. hur fan tänkte jag då, jag måste ju jobba två. så idag måste jag verkligen trycka in en helg och jag hoppas det finns lediga pass när det passar mig. det är så himla mycket som är oklart och hänger löst just nu när mamma är sjuk. så jag vill ju vara ledig dom eventuella helger som det skulle kunna ske på. vilka helger nu det kan va...

ge mig en bra kväll ikväll så jag orkar med mitt race, dag två av sju är snart förbi.

Inga kommentarer: