tisdag, oktober 05, 2010

tisdag

bryr mig alldeles för mycket. skitsaker irriterar mig. men all denna stress får psyket att svajja. sen är jag jävligt hungrig också, behöver mat nu !!!
det går bra med uppsatsen, hoppas vår handledare tycker det med. behöver lägga till lite saker och slipa lite på fynddiskussionen. sen återstår det att se hur nöjd hon är. återstår ju bara denna veckan som tillägnad till uppsatsen. sen har vi inte tid men måste ju självklart ta oss den tiden som krävs.
ska till min praktikplats imorgon, få mitt schema. kanske träffa handledaren. ska bli jäkligt spännande. hoppas för guds skull att jag åker hem därifrån med massa positiv energi. har ingen lust att behöva vara skräckslagen.
fick sms av tjej för en stund sen som är intresserad av mina böcker, men hon ska återkomma. hon vill kolla runt lite. snälla köp dom, jag behöver dig. ska jag sänka priset bara för att få henne att köpa just mina böcker? men det är jävligt dyra böcker. får fundera.
mina potatisar har kokat sönder. trevligt. men skitsamma. nu mat sen läsa resten av kvällen.

Inga kommentarer: