onsdag, oktober 13, 2010

slår aldrig fel, dessa jävla förkylningar.

dom ringde just från käkcentrum för att meddela att jag inte behövde komma imorgon eftersom min läkare är sjuk. då meddelade jag glatt att den tiden har jag minsann tagit bort och att jag sagt till om att jag vill bli kallad igen i januari istället. det stämde ju tillslut, hon kunde hitta en notering om en ny kallelse till januari 2012. herregud.

ledig idag, skulle pluggat massor men jag har letat massa artiklar till uppgifterna som jag har framför mig och bokat lite böcker. så jag har faktiskt varit lite duktig. även om jag inte gjort så mycket som man skulle önskat kanske.

sjuk är jag med, lite grann. jävligt förkyld har jag blivit nu igen, och fryser mellan varven. tur att jag kan sova mycket med gott samvete då eftersom jag ska gå natt imorgon. självklart ska det tryckas in lite plugg mellan sovtimmarna.

igår sålde jag ju mina böcker så jag ska nog köpa ett par varma vinterskor nu medan jag har chansen. först ska jag fika lite. fräcka skvaller måste ju vara det mest perfekta fiket att just skvallra på. jag är nyfiken.

Inga kommentarer: