söndag, oktober 17, 2010

idag är ingen vanlig dag...

idag är ingen vanlig dag för idag är det min......jo fan det är precis en vanlig dag. massa massa plugg. det står mig upp i halsen, kommer spendera dagen vid mitt köksbord precis som vanligt. men någonstans bakom alla böcker och min dator är det ingen vanlig dag för för idag är det min födelsedag. men det märks inte, förutom på facebook och litegrann i mobilen.
kl 00.00 fick jag sms av lea, hon var först ut.

jag blev lite firad igår på E's födelsedagskalas. det var trevligt. ett mycket trevligt kalas, med massa gott. supermysigt café dessutom. och jättetrevligt att hälsa på hos mina vänner ute i finspång som jag trots att jag bott här i nästan tre år, inte har varit ut och hälsat på. skandal.

dax att ta tag i plugget nu. många timmar väntar. kommer garanterat inte somna ikväll och ja, nog dröjer det säkert tre veckor innan jag får sova ut igen. härligt. eller vänta, 13 veckor får jag nog räkna med.... minst.

13 veckor kvar till examen !!

Inga kommentarer: