söndag, oktober 17, 2010

även den här dagen gick

en del skönsång har det blivit idag. alla bidrag kanske inte kan klassas som skönsång i och för sig. lea och anette skrålade ikapp i någon slags fyllekör inatt men det var trevligt. mamma ursäktade sig med att hon inte sjungit upp och det var nog lika bra det. trots att jag bara suttit framför datorn idag, har inte ens tagit mig utanför huset. har jag blivit ordentligt firad, utan att jag ens firat.

jag är jättetrött och mitt huvud, eller mest mina ögon, värker. längtar verkligen efter lite ommöblering i kroppen. tror att jag är så himla trött hela tiden med för att jag är så låst i nacken och såklart resten av ryggraden. kroppen blir ju så stressad av även det. inte bara skolan skolan skolan och praktiken. praktiken stressar mig jättemycket. fy fasiken.

imorgon ska jag upp i ottan. måste nog kolla vädret, ska det vara minusgrader när jag går till bussen funderar jag nästan på vinterjackan.

Inga kommentarer: