torsdag, oktober 07, 2010

men nä...

jag KANSKE kan åka hem till sthlm helgen 12-14 november, men det beror sig ju helt på uppsatsen och alla de andra uppgifterna. men det ser fan inte bättre ut än att det verkar vara min ända möjlighet att åka hem under den här terminen. åker hem imorgon och åker hem 10 december "över dagen". men utöver det. nä, jag kommer avlida. det är ju så långt kvar till jul, om man bortser från att veckorna går så jävla fort så är det lååååångt kvar till jul.
blev genast på lite sämre humör. funderar dessutom på hur jag ska komma upp tidigt imorgon för att hinna allt innan jag ska åka. har ju inget frukostsällskap imorgon bitti, ingen som ser till att jag är uppe tidigt.

måste prata med min hyresvärd snart med, om jag måste flytta ut till nyår eller om jag får bo kvar i min lägenhet till 8 januari. hur som helst så har jag flyttat härifrån senast om tre månader. hör ni hur sinnessjukt det låter??

Inga kommentarer: