torsdag, november 26, 2009

snart slut

det var hemskt att gå upp imorse men när jag väl kommit upp var det skönt att komma ut lite på en promenad genom stan som inte hunnit öppna ännu. jag tycker det är mysigt att promenera genom stan, i stockholm men som idag norrköping, innan butikerna har hunnit öppna och alkisarna vaknat till liv. framför allt skönt att slippa alla påträngande greenpeace:are.

men att besöka optikern som jag gjorde idag kl 10, det var inte roligt, inte för plånboken. när jag nästa vecka ska dit igen för att byta glaset i mina glajjer måste jag betala också. kul kul så här lagom innan jul.

det börjar lida mot sitt slut. imorgon är sista dagen på min praktik. ska bli superskönt men samtidigt jättetråkigt. och tentaplugg är ju verkligen ingenting som lockar. nej fy fan för det.

Inga kommentarer: