tisdag, november 10, 2009

inatt

drömde jag om sjukt äckliga fästingar, jag försåååååår inte vart den drömmen kom ifrån. det kan ju inte ha med all äcklig korv igår att göra. då skulle jag ju drömt om något annat.

snart ska jag iväg och träna, har inte varit på gymmet sedan 29 september. katastrof. men jag har ju haft lite förkylning och varit lat så tiden har gått. nu är det slut med det. känner i kroppen att den värker och är svag. imorgon ska jag dessutom gå till en kiropraktor här i norrköping. får se hur det kommer gå. orka sitta och berätta hela sin hälsohistoria igen. men men, jag klarar inte mer än två månaders uppehåll från min knäckis i sthlm. en man dessutom. men det ska väl gå det med. tror han är för gammal för att vara snygg så det är ju bra i så fall.

imorgon ska jag åka in till avdelningen på min lediga dag och ha lite patientundervisning. här gör man allt för att få det förbannade samtalet inspelat. hoppas det inte skiter sig nu. får se imorgon dock om det blir dag eller kväll. beror ju på patienten.

Inga kommentarer: