fredag, november 13, 2009

scary

aj min fot är ond. sen jag var hos den där kiropraktorn har jag haft ont i foten. vad gjorde han med min fot. han behandlade ju bara delar av ryggraden. fötterna sitter ju en bit ifrån. men men allt har ju en koppling. hur som helst, jag känner att något sitter på sniskan i min fot men inte fan tänker jag betala nästan 400 kr för att gå dit igen och få foten knäckt. åh nej, kommer inte på frågan. det får lösa sig av sig självt typ.

haft en superbra dag idag, varit med på några gyn-operationer och så fick jag äran att sticka en livrädd patient. ja hon skrek snudd på bara hon såg mig komma med vagnen. men jag satte en nål på henne och det gick verkligen superbra, hon var jätteduktig, men bäst av allt var att hon tyckte att jag vara så himla duktig. det är ett bra betyg att få från en sjukt stickrädd patient.

ikväll har vi varit hemma hos lea och sett idol, när vi sitter framför tvn hör vi hur någon öppnar hennes ytterdörr och sedan stänger den. när vi kollar trapphuset finns ingen där. fy så läskigt det var faktiskt. men måste varit någon som gått fel. inget stulet eller så iallafall.

borde verkligen sova. det här dygnet har varit sjukt långt.

Inga kommentarer: