söndag, november 15, 2009

från en sak till en annan

alltså den här veckans drömmar är inte helt okej. jag har drömt så störda grejer. men det handlar ju om stress, så är det ju bara. men när jag vaknade inatt var det bara nässpray som behövdes och det är ju helt okej.
kände ingen som helst motivation till att skriva rapport idag. så efter lite telefonsnack med rene tog jag mig ut på stan. hela hospitalgatan var full av hundskit, vad sysslar folk med, eller hundägare ska vi kanske kalla dom. hämtade iallafall ut min tjusiga present som jag beställt. är riktigt nöjd. sen mötte jag lea för att dricka lite kaffe på espresso house. men när jag väl kom hem sen så var det rapportskrivning som gällde och tro det eller ej. jag blev klar och fixade till och med framsida, innehållsförteckning och klistrade in referenslistan som redan var klar. ja, nu är det bara någon liten finjustering som kanske kommer att göras. rapporten ska in om 2 veckor, jag är så himla duktig. pedagogik, informatik och egenvård ska examineras och man kan väl hoppas att det kommer gå lite bra, får man komplettera kanske det inte blir så mycket. men mitt mål är ju att bli godkänd på en gång. men vem vet. många kuggade på denna rapport/examination, förra termninen.

jaha då är det tentaplugg som gäller då. suck. jag längtar till jul.

Inga kommentarer: