tisdag, november 17, 2009

glasögonorm

jag måste verkligen till en optiker. snart. känner i mitt stackars lilla huvud hur ansträngda min ögon är. det är jävligt jobbigt och irriterande. men jag vill hitta ett par tjusiga bågar innan jag bokar en tid kan jag känna. kom på den briljanta ideén om att hoppa av i stan och kolla läget imorgon efter vfun men fan kom på lika snabbt att jag går kväll imorgon. men på torsdag då. då ska jag se till att kika bågar. hittar jag inga får jag väl byta glas på dom jag har. men när jag var inne förut en gång sa dom att billigast blir det att välja helt nya bågar. jag det är väl värt att kolla läget då. blir ju trött på det här. värst är att sitta vid sjukhusets datorer. stora skärmar och man tittar upp eller in i. min lilla skärm som jag tittar ner i funkar hur fint som helst men så kommer man till sjukan och bara. åh nej shit, hela pannan vill skrynkla sig.

glasögonorm.

Inga kommentarer: