söndag, november 29, 2009

första advent

har ju ingen som helst julkänsla. inte heller ett enda julpynt. men idag har det varit bullbak i mitt kök så att mjölet har yrt och kaffet har kokat över.
jag och nathalie har bakat lussebullar samt tentapluggat. bullbaket gick galant, värre var det med kaffekoket. euroshopperfilter suger ju så kaffet kokade över och det var sump överallt. men till slut så, efter ett nytt försök fick vi vårat adventsfika. himlans gott.

våra rapporter skickade vi in kl 17 med. känns skönt att ha den ur världen, iallafall för en kort stund. avsaknad av grön stjärna gör väl att det väntar en liten kompletering men jag orkar inte just nu. jag tar det sen. SEN!!!!

har ju bara lussebullar idag så nu väntar riktigt mat. mycket behövligt!

att gå till skolan imorgon och sitta på föreläsningar känns helkonstigt. saknar mina glasögon med. vill att dom ska vara klara att hämtas nu nu nu. dom jag har nu trycker bakom öronen. är ju inte van att ha dom så länge i sträck.

Inga kommentarer: