onsdag, november 11, 2009

inte helt nöjd

var hos en kiropraktor idag för första gången i norrköping. jag hoppas det blir sista gången jag går till honom. han jag ville ha en tid hos hade ju självklart inga tider. han var inte gammal, men han var inte snygg heller så det var ju bra. eftersom det var första besöket så gjorde han ju alla förundersökningar för att lokalisera mina problem. men behandlingen var fjuttig tycker jag allt. men eftersom att jag egentligen behandlar mig i sthlm så tyckte han inte att jag behövde boka in en återbesökstid (jippe) utan jag får boka en själv om jag känner att det behövs. saknar min knäckis oerhört. hade behövt henne idag. nu känner jag bara att jag vill ta en dag och åka fram och tillbaka till sthlm bara för att träffa henne. men jag vet inte alltså. det blir hutlösa pengar.

ska nog vila en stund nu i väntan på att brödet ska tina. så att jag orkar plugga med. så himla trött. och så hoppas jag att min undervisningspatient inte får för sig att åka hem under dagen utan att hon är kvar ikväll när jag ringer och kollar läget.

Inga kommentarer: