fredag, april 24, 2009

underbart

upp tidigt idag för att åka till söder och besöka kiropraktorn. hon skickade ut mig på min vanliga promenad och idag var det viktigt att jag tänkte på andningen. för nu var inte min bröstkorg låst längre men kroppen vet ju inte om att den helt plötsligt kan andas med maximal kapacitet.

det var helt underbart att strosa runt på söder utan att ha en tid att passa. kände mig lite lycklig, skönt att vara hemma. helvetesperioden är dessutom över. jag längtar till sommarlovet, jag längtar till januari 2011. stockholms gator i mitt hjärta. stockholm är så stort men man känner sig aldrig liten. norrköping är inte så stort däremot. tionde största staden i sverige dock, vilket känns lite galet. lilla pluttnorrpan. jag gillar norrköping. det är en fin stad. men jag lämnar den en dag och det kommer vara med glädje. säkert skräckblandad förtjusning. för den dagen står ju jag där och ska möta verkligheten. nä fy jag vill inte tänka på den dagen.

ikväll ska jag och helene se caution på orionteatern. det kommer bli så jävla grymt. sist jag såg bounce var när dom hade satt upp gökboet på dansens hus. det var sjuuuukt bra. så pepp på ikväll. dessutom ska vilja sova hos oss inatt. mysigt.

Inga kommentarer: