söndag, april 26, 2009

parkhängspremiär i vitan

och det var jäkligt mysigt. ännu mera längtar jag till sommarlovet och stockholm. längtar längtar längtar, sex veckor kvar.
vi startade i vitan utan att riktigt veta vart kvällen skulle leda. när vi började frysa gick vi till petsounds. vi bestämde oss för att snabbt dricka upp och tanken var mellanlandning hos niklas i odenplan. dricka upp vinet som fanns där och sen skulle vi vidare. vi kom aldrig vidare. vi fastnade hos niklas. det kanske var lika bra det.

idag har jag mått bra, inte varit bakis. varit ute med mamma på promenad. hälsat på hos mormor och morfar och om en stund ska vi åka till mitt förråd och förhoppningsvis köra sista lasset. eller mamma och bror får köra. jag hänger med dit sen tar jag mig vidare till centralen. back to norrpan!!! imorgon är det vfu som gäller.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
PunkPrincess sa...

hejhej!

verkar som att du haft en finfin stockholmshelg - nice!

verkligen tid för oss att ses snarast... det var hur länge sen som helst ju :(

PunkPrincess sa...

hejhej!

verkar som att du haft en finfin stockholmshelg - nice!

verkligen tid för oss att ses snarast... det var hur länge sen som helst ju :(

Jennie sa...

ja vi måste verkligen ses snart. så himla längesen. nästa gång jag kommer hem är ni i polen men då har jag fullspäckat schema ändå. kan inte fatta att det är sommar snart igen. åh ska bli så mysigt!!!

puss