söndag, april 12, 2009

som det brukar bli

det är söndag, jag är i haninge och min näsa känns värre än den brukar. som vanligt när jag är hemma och sover med katten, men jag har ju varit här i så många dagar nu. varför idag? varför alltid söndag?

idag har jag sovit ut, enda dagen på den här "ledigheten" som det har varit tillåtet och skönt har det varit.

har räknat lite läkemedelsberäkning idag, blir lite imorgon. sen hoppas jag att koncentrationen inte knäcker mig på tentan på tisdag. den här gången accepterar jag inget jävla slarvfel.

var barnvakt åt vilja hela dagen i fredags (och pluggade såklart) sen var det lådvin och singstar hos pat. igår hade jag och natta en mysig dag i farsta, jag saknar natta och jag saknar farsta. men dagen kommer snabbare än jag anar och jag är tillbaka. någon slags påskmiddag här hemma med rene sen bar det av till stan och våra vänner som befann sig på odenplan. strand lite senare och det var riktigt mysigt.

nu åter till tentaplugget, livet är för härligt.

Inga kommentarer: