fredag, april 17, 2009

mer död än levande

idag har jag varit ett vrak, det kan jag lova. fy. ville bara grina när klockan ringde. kl 7.30 skulle jag vara i gropen (fick just känslan av att gå på högstadiet igen) för dagens tentaplugg. haltade iväg, kom några minuter sent. grym träningsvärk sedan bodypumpen igår. kan dock röra mig men jag skar mig i hälen igår med så det gick inte så fort att gå dit.

astma, pneumoni och smärta tog vi oss igenom idag.

haft sveda i ögonen och dom har kännts blytunga hela dagen. en kopp kaffe hjälpte en stund men sen var jag lika trött igen. det är sådan mental stress nu. jag vill sova. ska ligga i sängen hela kvällen och äta godit och titta på tv. imorgon får jag dock lite sovmorgon. ska inte vara i gropen förrän kl 9. det är ju faktist lördag. imorgon.

Inga kommentarer: