onsdag, april 22, 2009

sömn...

...är nog mitt största problem. det påverkar lixom allt. jag har svårt att sova och det är omöjligt att gå upp. något fel i mellatoninutsöndringen? retikulära systemet kanske inte funkar som det ska?
igår var jag trött men inte tillräckligt trött för att kunna sova. jag tänkte på allt man inte ska tänka på när man ska somna. aterosklerosprocessen, allergireaktionen vid astma, smärtans väg genom kroppen, hur jag ska möblera när jag flyttar hem till farsta och lite framtida csn-planer. imorse när klockan ringde 7.00 så fanns det inte en chans att jag skulle gå upp för att plugga.
nu under tiden jag går i skolan har jag mina cepedrömmar som i perioder kommer och går.

mental fucking stress. imorgon är det tenta.

jag längtar till imorgon kl 12. då är allt över. då ska vi fira men en förbannat god lunch och sen åker jag hem till sthlm. tjoohoooo. jag är fan värd en skön helg nu. hoppas mamma hinner flytta klart mina saker, då blir det verkligen en skön helg. mamma är snäll som sliter för min skull :)

Inga kommentarer: