lördag, april 25, 2009

CAUTION

...var grymt bra. jag får alltid ångest när jag ser bounce, eller andra grymma dansare. dans är mitt liv, men jag lever inte det livet.
showen var grym. det hela började med att jag och helene klamrade oss fast i varann och skrek rätt ut. och det hela avslutades i ett enda stort skumparty. som man kunde (som tur var) välja om man ville delta i eller inte. jag fick lite ont i nacken då man var tvungen att titta uppåt väldigt mycket. men det var det värt. jag fick en svettig kram av ambra, vilket ingick i koreografin och hon valde mig. hade jag fått kramen av benke eller david vetifan om jag släppt taget alltså, haha.
och det här med oömma kläder. det var det inte många som hade, inte jag heller. men man fick en hel del på sig.

när jag kom hem igår satt vi i soffan och kollade film allihopa, och jag hade vilja sovandes i knät. det var mysigt.

ikväll blir det parkpremiär. vin eller öl, har inte bestämt mig ännu, ska drickas i vitan. jag längtar till sommaren, som sagt.

Inga kommentarer: