söndag, april 19, 2009

en sån här underbart härlig dag hade vi igår, medans solen sken ute...


idag har jag dock inte varit allt för pigg för att plugga. jag har gjort några försök. gått igenom lite olika processer och borde gå igenom en hel del till. men jag vet inte. att jag blev sjuk kanske är ett tecken på att jag behöver låta kropp och hjärna vila lite???
fikade med lea en stund när hon kom hem från småland. att ta mig ut på powerwalk när näsan rinner som en kran sa jag nej till men en ventilationsfika var nog jag i lika stort behov av som lea.
nu är jag dock i väldigt stort behov av mat. gott ska det bli. sen lite läkemedel och ikväll det tvtittande i sängen igen. tre dagar kvar till tentan, tre dagar kvar att plugga på. om tre (och en halv) dagar har jag återigen ett liv. längtar. ser dock inte fram emot att flytta mina saker på lördag.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

du har ju snart klarat dig ju!
bra kämpat och det var glädjande att höra att statistiken gick vägen

puss & natti