onsdag, februari 25, 2009

trötter

ville helst gråta imorse när klockan ringde 04.30, men jag hade nog fått en god sömn. gäspat några gånger idag men har varit förvånansvärt pigg trots allt. gick till och med på övertid. hade gärna gått hem kl 15.30 men kände att jag ville avsluta dagen på rikigt så jag stannade en timme och dokumenterade en del. jag ska ju göra även den biten och idag hade jag ändå en del jag ville få med. så jag stannade frivilligt kvar en timme. så jag gick hemifrån kl 05.30 och kom hem kl 18.00, en helt vanlig dag.

är trött och skullle kunna sova men ska buda på en spikmatta på tradera innan jag går och lägger mig. den går ut om en timme.

imorgon ska jag gå upp tidigt och åka till centralbadet. det är ett måste. jag ska tvinga mig upp. jag ska simma.

min mormor köpte sig en spikmatta idag. bara sådär. men det var ju jag som vill ha en.

imorgon fyller en av mina söta vänner år :)

Inga kommentarer: